my instagram

Wednesday 25 August 2010

离开, 舍不得

我即将离开我的家. 好不舍!
虽然这已经不是我第一次离开家了, 
可是我就是这一次好舍不得. 
可是没有到哭的点.
=)
越大越觉得我的妈妈很厉害,
虽然曾经她让我觉得她很笨很智障很三八...
她也没大学毕业,
对英文也不通,
曾经连 No 和 On 也分不清楚让我们笑得半死……
可是自从我离开了她, 读了大学,
她让我觉得跟着她的决定让我好有安全感. 
这次我回来, 
她知道我在KL都只吃一餐, 
所以都准备了很多食物给我吃,
晚餐每天都很卖力的准备, 
水果也买很多. 
嗯…………好幸福. 真的.
以前的我对我的家庭太不热情了,
往往都在爱情里打转……
而忽略了其实我妈给了我好多的爱. 
往往只记得爱情给我的暂时幸福,
可是我却忘了有个三八一直不断的对我付出着爱. 
唉……
是的, 我好不孝. 

成绩即将出炉, 
我很担心. 
我知道我的成绩不会好到哪里去……
我妈说:" 没关系, 这只是刚开始, 或许你还没办法适应…… 再上回一样的课你一定会过关”
可是结果她下一秒却说:" 这好像有点在自我安慰hor?" (然后哈哈大笑~)
她还说:" 你有那么笨吗? 应该没有吧? 还是你真的那么笨?" 
我的自言自语应该就是遗传她的吧. =.=
可是我会努力加油的. 

再多几小时我就要离开这里了……
嗯, 
这次是我爸妈载我上去的.
其实我很开心哦.
他们终于带我回去了. 
我也觉得我不是那么的孤单. 
而且也不是马上回去,
我妈会带我去逛街~ 
嘿嘿, 想了都爽. 
星期三, 粉红色!
我要带我妈咪去吃Baskin Robin. 
I will hang out wif mum tomorrow! whoo~
我这次也要拍照!
因为好难得! 
我从来都没有拍下来我跟我妈出门的照片. =D
期待……! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

25.8.2010 We have been together 1 year and 8 months.
Although we cannot meet each other in tis few days, 
but I will miss you.
And I know that, you will hold my hand to forever,
maybe this will be hard to be true,
but I know that we will strive on our relationship. 
We can do it, I love u. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Cassie, you have no more opportunity to repeat and repeat again.
You must BUCK UP!
You must try your best to pass all the subjects.
Ya, you can do it!
ADD OIL.

4 comments:

carrot said...

baby~jia you !not only at your study n your love,also include your family~hope my dear friend always happiness!enjoy tat time of u with your mum~

Cassie 茜茜·刘凯茜 said...

Thanks my dear. =)

Mint.LensStore said...

gambateh,cassie.you are a sweet girl although i saw your intro in your blog:P but i din change my mind.:P

Cassie 茜茜·刘凯茜 said...

Haha~ Thanks for your compliment. =D
I really very cute actually. Hohoho~

Today Visitor ^.^

Definition List

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


blogger template by lovebird